V CZP Camino je poskytována nadstandardní odborná péče, která je založena na přísně individuálním a profesionálním přístupu ke klientům. Aby naše spolupráce mohla fungovat, na oplátku od Vás jako terapeut požaduji aktivní přístup k naší společné práci a vlastní chuť se na ní podílet. Společně stanovíme plán a cíl Vaší terapie. Roli terapeuta v tomto případě vnímám jako průvodce, který Vám pomůže vydat se tou správnou cestou.

Věnuji se prevenci poruch pohubového aparátu jak na poli individuální péče a jógové terapie pro maximálně dvě osoby, tak skupinově na workshopech, skuponových cvičeních a MINIkurzech ve velmi malých skupinách. Věřím, že z této pestré nabídky si vybere to pravé ptávě pro Vás.

Nabízené služby

Děti od 18 měsíců

• vadné držení těla
  • skolióza
  • funkční plochá noha
  • dýchací obtíže
  • zdravý vývoj chůze a držení těla

Ženy

• stresová inkontinence v jakémkoli věku
  • nespecifické bolesti v oblasti pánve (bolestivá menstruace, bolestivý pohlavní styk)
  • poporodní komplikace (diastáza břišních svalů, bolestivé stavy po epiziotomii/císařském řezu - práce s jizvou, inkontinence a jiné dysfunkce pánevního dna)

Dospělí s bolestmi pohybového aparátu

• akutní poúrazové a pooperační stavy (práce s jizvou)
  • bolesti páteře a kloubů na strukturálním podkladě (artróza, hernie meziobratlových plotének atd.)
  • bolesti páteře a kloubů na funkčním podkladě (tj. bolesti z jednostranného, nadměrného nebo nevhodného zatěžování)
  • bolesti svalů, vč. úponových (např. tenisový loket, skokanské koleno atd.)
  • problémy zapříčiněné vadným držením těla, vč. skoliózy, funkční ploché nohy a syndromu karpálního tunelu
  • dysfunkce temporomandibulárního kloubu a přetížení žvýkacích svalů (poruchy zraku, sluchu a bolesti zubů nejasné etiologie, lupání čelistního kloubu atd.)
  • chronické následky neurologických onemocnění (např. stavy po cévní mozkové příhodě)

S úspěchem a velice ráda využívám ve své praxi fasciální systém, který dokáže jedinečně reagovat na chronické změny pohybového aparátu.

Pracuji tedy se svalovými (myofascial release, fascial manipulation), nervovými (neuromibilizace) i orgánovými (viscerální terapie) tělními obaly, které se spojují do funkčních myofasciálních řětezců. Součátí těchto technik je i specifická práce s chronickými a částečně i akutními jizvami.

K prodloužení efektu mé práce dále využívám kineziotape, tuhý tejp i cross-tape.

Dospělí - kondiční program

• předcházení problémům v důsledku vadného držení těla a jednostranné zatěže (v práci, při sportu)
  • kondiční program zdravého pohybu pro sportovce
  • kondiční program zdravého pohybu pro všechny, kteří se chtějí dostat do kondice, cítit se lépe nebo plánují hubnout a nechtějí si novým pohybem ublížit

Odborné poradenství

• konzultace týkající se vhodné obuvi, typu ploché nohy u dětí i dospělých
  • konzultace ohledně vhodného sportovního zaměření dětí i dospělých
  • edukace rodinných příslušníků v otázkách manipulace a dopomoci týkajících se jejich blízkých po traumatu, mozkové příhodě atd.
  • ergonomie práce i pracoviště (vč. nabídek pro firmy)

Rychlý dotaz

Nenašli jste všechny odpovědi na vaše otázky? Chcete se na něco zeptat nebo potřebujete získat více informací? Nejste si jisti, zda je možné v CZP Camino pomoci právě Vám? Neváhejte mě kontaktovat. Ráda to s vámi proberu.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.